sobota, 11 lipca 2015

Od Max'a - #1

Ostatni dzień szkoły. Wręcz tryskałem szczęściem. KONIEC ROKU!!! Można było ciągle to słyszeć. Ostatnią lekcję mieliśmy z naszą wychowawczynią. Gdyż była piękna pogoda jak na czerwiec, poszliśmy na boisko. Dziewczyny siedziały na kamiennych trybunach, a ja z resztą chłopaków graliśmy w football amerykański. Oczywiście przed pójściem na boisko wszyscy zawodnicy się przebrali w stroje. Byłem kapitanem drużyny szkolnej. Podzieliłem wszystkich i mogliśmy grać. Nic nie wskazywało na to że przyjdzie ulewa. Niebo było czyste, bez żadnych chmur. A tu nagle - pstryk- i zaczęło lać. Wszyscy zaczęli uciekać do szkoły. Nauczycielka pozwoliła nam na szybsze pójście do domu, by wszyscy się wysłuszyli. W domu nikogo nie było. Ojciec był w pracy do wieczora. Mieszkałem tylko z ojcem. Matka się od nas wyprowadziła. Wbiegłem do swojego pokoju i przebrałem się. Ubrałem białe przetarte na kolanach dżinsy, białą bluzę z czarnymi wąsami i nowe czarne new balance. Zszedłem na dół i zobaczyłem przy drzwiach listy. Podniosłem je i zacząłem przeglądać. "Rachunek, ulotka, pocztówka, a to co?" Spojrzałem na czarną kopertę z czerwonymi zapisami. Była za adresowana do mnie: - Maximus Riddle, Drewred ul. Sticket 13 - przeczytałem. Drewred to była małe miasteczko w Wielkiej Brytanii. Ale wróćmy do listu. Na nim był biały znak, jakby strzała i miecz... Usiadłem na kanapie w salonie i otworzyłem starannie kopertę. Z niej wyleciały dwa listy. Wziąłem pierwszy i zacząłem czytać : 
"Drogi Maximusie! Z wielką przyjemnością informujemy że dostał się Pan do naszego Obozu Dla Specjalnie Uzdolnionych w skrócie ODSU. Przyjedzie jeden z nauczycieli by zabrać Pana do Obozu. (1 lipiec godz. 09.00.) Pozdrawiam Dyrektor ODSU Luke Sandora " 
- Okey? - zdziwiłem się tym listem. Wziąłem kolejny do ręki i także go przeczytałem. " Proszę o wybranie zajęć na pierwszy rok: 
- Historia ODSU 
- Rasoznastwo 
- Zmiennokształtność 
- Walka Białą Bronią 
- Obrona przed innymi gatunkami
- Nauka przetrwania
- Filozofia
Obowiązek jest wybrać pięć podstawowych przedmiotów, obowiązują także dwa dodatkowe : 
- Jazda Konna 
- Sztuki Walki 
 - Treningi Wytrzymałość 
 - Starożytne Runy Lecznicze 
Proszę o wybranie przedmiotów i wysłanie ich listy do 30 czerwca. Pozdrawiam Luke Sandora " Przełknąłem ślinę. No to się w kopałem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz