piątek, 31 lipca 2015

Od Oliviera #33

Poczułem, jakby ktoś wbił mi tysiąc kołków w serce. Jakby mnie coś zjadło. Jakbym umarł. Nie, nie. Ja go kochałem, ale od początku wiedziałem, że ta miłość nie przetrwa.
Do oczu napłynęło mi tysiące łez. Nie mogłem się powstrzymać i puściłem jedną. Widział ją i dobrze. Do ręki podałem mu, tylko małą karteczkę:

Jesteś Wszystkim czego chcę,
Jesteś Wszystkim,
A ja nie,
Jesteś kimś pięknym,
Płyniesz przez mój umysł jak to robisz,
 Jesteś kimś wspaniałym,
Życzę Ci, żebyś mógł zobaczyć tak jak ja,
Jesteś już Wszystkim czego chcę,
Nie możesz zobaczyć,
 Jesteś wszystkim, 
Ja nie,
Jesteś czymś magicznym,
Oświetlasz ciemność jak to robisz,
 Jesteś czymś duchowym,
Życzę Ci, 
Żebyś mógł zobaczyć tak jak ja,
Jesteś już wszystkim czego potrzebuję,
Nie możesz zobaczyć, 
Jesteś wszystkim, 
Ja nie.
Kocham Cię,
Evans*

 Dobrze, że powiedziałem mu to wszystko. Niestety, on miał swoją Alfę, a te "uczucia" na mnie pewnie zrobił tylko po to, by się pośmiać.
 --------------------------

Wiersz jest całkowicie moją inwencją twórczą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz