czwartek, 30 lipca 2015

Od Oliviera #8

- Takich mięśni nie zdobywa się od samej jazdy konnej - szybko odpowiedziałem i równie szybko się zarumieniłem. Nie powinienem tego mówić i ciągle się na niego patrzeć. Niestety, nie potrafiłem powstrzymać mojego popędu. A to, że byłem gejem wcale mi w tym nie pomagało. Przecież nie mogłem zakochiwać się w pierwszym lepszym chłopaku. Do tego był wilkołakiem, nie mogliśmy być razem. To była podstawowa zasada każdego wampira: Nigdy nie zaprzyjaźnisz/zakolegujesz/poznasz, a co dopiero p o k o c h a s z, żadnego wilkołaka. Ja zawsze trzymałem się zasad.
Uśmiechnął się.
- Jazda konna i Sztuki walki, tak jak ty...- odpowiedziałam na jego poprzednie pytanie.
- To świetnie.- poklepał mnie przyjacielsko w ramię.
- Mogę ci zadać pytanie?
- Jasne..
- Masz dziewczynę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz